vendredi 25 septembre 2015

Today - Creative Embellishements

Voici la page que je présente aujourd'hui sur le blog de Creative Embellishments. Une page que j'ai réalisée pendant mes vacances avec très peu de matériel sous la main. Comme quoi pas besoin de 5000 médiums pour réaliser une page de type mixed media.

Here's the layout I'm up with on Creative Embellishments blog. I made this layout while I was on vacay in USA. I had not bring a lot of material so here's an example that we don't need 5000 different mediums to make a mixed media style layout.


J'ai mis du heavy gesso de Prima sur mon fond et j'ai créé l'effet d'aquarelle avec mes gelatos de Faber Castell. 

I coat my background with heavy gesso from Prima and I made my watercolor effect with gelatos from Faber Castell.


J'ai donné exactement le même traitement à mes chipboards Horloges.

I gave exactly the same treatments to my Clock chippies. 


Le mot today a été enduit de gesso et vaporisé d'encre Crackled Pistachio de Tim Holtz. Les badges font partie des nouveautés de Cuts2luv.

The word today was coated with gesso and sprayed with Crackled Pistachio from Tim Holtz. Flairs are from my new line for Cuts2luv.


Matériel

Papiers: American Craft, Websters, Lilybee
Chipboards: Creative Embellishements, Irresitible
Encre: Gelatos, Tim Holtz
Badges Cuts2luv
Fleurs: Prima
Embellissements divers: Studio Calico, Recollections, Evalicious, 

1 commentaire :